2017. május 23., kedd

Jennifer L. Armentrout: Opposition (Luxen 5.)

Jennifer L. Armentrout: Opposition (Luxen 5.)


Író: Jennifer L. Armentrout
Cím: Opposition (Luxen 5.)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Könyv megjelenése: 2015
Könyv terjedelme: 384 oldal

Hány sütit érdemel?
🍪🍪🍪🍪

Fülszöveg:

Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott.
Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiirtanak a Földön. Azonban a jó és rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé – válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószerűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák…
A Földön háború dúl. És akármi lesz a vége, az életben maradottak számára a jövőben minden megváltozik.

Itt tudod megrendelni ->


Szóval ennyi lett volna Katy és Daemon története? 
Lehet, hogy más úgy gondolja, hogy ez az 5 rész elegendő, de én még olvastam volna tovább. Kíváncsi vagyok, hogy vajon hogyan alakult végül az életük, ahogy Dawsonékra, Archer-re is. Akiről a leginkább szeretnék még olvasni, az Luc.
Tegnap tudtam meg, hogy Lucnak is lesz egy saját trilógiája, szóval ennek nagyon örülök! :) 

- - - 

Eddig azt hittük, hogy a luxenek a "jó fiúk", viszont ezt nagyon rosszul gondoltuk.
Természetesen, mint mindenben most is vannak kivételek, ám a luxenek többsége nem foglalkozik azzal, hogy ártatlan emberek ezrei halnak meg az ők világ uralmuk miatt. Gyilkolnak és lerombolnak szinte mindent a világban.
Daemon, Dee és Dawson gondolatait manipulálják a luxenek, így elfelejtik az emberi érzésüket és olyanok lesznek, mint egy tömeggyártásos gép. Azt csinálnak és azt is gondolnak, amit a többi luxen. 
Daemon és Dawson ki tud szabadulni ebből a fogságából, mert mindkettőjük számára ott van egy ember, pontosan fogalmazva hibrid, akit szeretnek.
Ám Dee-nek nincs ott senki sem, aki segítsen neki, így ő ott marad a többi luxennel.

Sajnos ebben a részben volt több negatívum, ami zavart olvasás közben:
- a befejezés összecsapott volt, az arumok támadása ami döntó pillanat volt össz-vissza két oldal volt
-Daemon és Katy a leglehetetlenebb helyzetekben szeretkeznek
Példa: SPOILER! Katy megtudja, hogy az anyukája meghalt, majd ezután még ő kezdeményez Daemonnél. Értem én, hogy szüksége van a szerelmére, hogy elterelje a figyelmét erról a szörnyű tragédiáról, na de kérem...azért gyászolja már meg az édesanyját. 

- - -

Engem már a kezdetektől fogva nagyon érdekelt Dawson ês Beth története, mert ugye miattuk is kezdtem bele a Luxen sorozat olvasásába, de sajnos ebben a részben sem szerepeltek túl sokat. 

- - - 

Összességében szerettem olvasni a Luxen sorozatot. Egy kellemes olvasmanyként fog az emlékeztemben megmaradni. 

- - - 

Ajánlom e nektek?
Igen, nagyon ajánlom minden olyan kedves olvasónak, aki szereti a Young Adult, fantasy törtêneteket egy jó nagy adag romantikával megfűszerezve. :) 

Borító: 4/5
Fülszöveg: 3/5
Történet: 4/5
Kedvenc szereplőm: Daemon, Luc
Kedvenc idézet: 
"Minden ránk érvényes szabályt megszegtem, hogy meggyógyítsalak és megtartsalak magam mellett. Feleségül vettelek, felégettem egy teljes várost, hogy megóvjalak. Öltem érted. Azt gondoltad, elfelejtem, mit jelentessz a számomra? Hogy ezen a világon, vagy bármelyik másik világon akármi, bármi erősebbnek bizonyulhat, mint az én szerelmem irántad?"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱