2017. május 9., kedd

Jennifer L. Armentrout: Opál (Luxen 3.)

Jennifer L. Armentrout: Opál (Luxen 3.)


Író: Jennifer L. Armentrout
Cím: Opál (Luxen 3.)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft. 
Könyv megjelenése: 2014
Könyv terjedelme: 456 oldal

Fülszöveg:
Senki sem érhet fel Daemon Blackhez.
Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt.
Soha többé nem kételkedem benne - és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.
Mindazok után, amiken keresztül mentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam.
Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelők és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat.
A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink - de nem fordulunk vissza.
Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket.
Egységben az erőnk - és ezt ők is tudják

Itt tudod megrendelni ->
A hétvégén sikerült kiolvasnom a harmadik részt is, az Opált. Egy kicsit különös, hogy az első és a második részt is egy nap alatt elolvastam, míg ezt három napon át olvastam. Ennek nem az oka, hogy unalmasnak találtam. Pont ellenkezőleg! Túl sok az információ és a történés az előző kettő részhez képest. Ugye visszatért Dawson, akinek nagyon örülök, mert roppant szimpatikus karakter számomra.
Hogy miért is? Mert vicces, kedves és hűséges. Bármit megtenne a szerelméért, Bethért. 
Majd megszakadt a szívem, amikor bánatában csak kóborolt és nem találta a helyét. 
 - - -
Katy és Daemon úgymond "hivatalosan" is egy párt alkotnak. Emiatt azt hittem, hogy majd kevesebb vita és beszólogatás lesz köztük, de nagyot tévedtem, hiszen még forróbb lett köztük a levegő, mint eddig volt.
"-Kocsit – vágta rá. – Kutyát. Kabátot. Katedrálist. – Szünetet tartott, gonoszkodás oldalpillantást vetett rám. – Kebleket."
 
Daemon a lelke mélyén nagyon romantikus és gyengéd, amit ki is mutatott jó párszor Katy iránt.
Mindezek mellett figyelmes is, hiszen tudja jól, hogy ilyen fontos Katynek a blogolás, ezért vett is neki egy új laptopot.  Ami azért lássuk be egy igen drága ajándék. Én olyan típusú ember vagyok, aki már attól zavarba jön ha egy csokit adnak neki ajándékba. Irulok-pirulok miközben megköszönöm. Majd igyekszem ezt a kedves gesztust meghálni. Szerintem egy ennyire friss kapcsoltban a több száz ezres Apple laptop már túlzás. Persze Daemon csak jót akart és örömet szeretett volna szerezni a barátnőjének. Aki azért vehetett volna cserébe valami ajándékot. Daemon szereti a hasát. Miért nem sütött neki legalább egy sütit..? Egy ilyen kedves és szexi pasi megérdemelne egy kis kedvességet.
Dicsérhetném még tovább Daemont, de szerintem már így is elég nagy az egója.  😛

"-Gyereket akarsz? Mert tudod, gyakorlat teszi a …
-Hallgass! – szóltam rá, és a fejemet csóválva elindultam kifelé."


- - -

Persze az élet nemcsak játék és mese ( Igen a Hupikék törpikékből idéztem :D ), így természetesen megjelenik  a negatív szereplő is, Blake személyében.
A második részben meg volt rá az esélyük, hogy végezzenek a fiatal sráccal, de a szívükre hallgattak nem pedig az eszükre. Ennek pedig igen komoly következmény lett, aminek Katy szívta meg leginkább a levét. De ha jól bele gondolunk talán még Daemon nehezebb helyzetben van, hiszen nem tud segíteni a szerelmének. 
Az én véleményem az, hogy Blake-ben nem szabadott volna megbízniuk másodszorra sem, hiszen már több mindenben hazudott nekik, becsapta és elárulta őket. 

- - -

Deet eddig kedveltem, de az Opál olvasása után elég vegyesek az érzéseim iránta.
Sajnálom őt Adam halála miatt, de nem Katy a hibás ezért. Nem rá kellene haragudnia. Valamint szerintem kihasználja Andrewt, mert Adamre emlékezteti őt. De ez csak az én gondolat menetem. Lehet, hogy valójában csak barátok. 

- - -
Röviden nem ez lett a kedvenc részem, de a történet folytatása érdekében ez egy kihagyhatatlan olvasmány volt. Márcsak Daemon jelentei miatt és a nagy első alkalom miatt érdemes elolvasni. 👄
Emellett a történetre sem lehet panasz.


Ajánlom e nektek?
Igen, természetesen. Akik szeretik Daemont és úgy hiszik, hogy számukra ez a könyv sorozat már nem tartogathat meglepetéseket, olvassa el mert bizony nagyon sokat tartogat. 

Borító: 5/5 
Fülszöveg: 4/5
Történet: 4/5
Kedvenc szereplőm: Daemon és Dawson 💓👽
Kedvenc idézetem:
"– Nem sok mindent – nevetett a kidobó. – Beszélgetek egy seggfejjel meg egy csini csajjal.
– Tessék? – nézett rá meglepve Daemon."








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱