2017. május 2., kedd

Jennifer L. Armentrout: Ónix (Luxen 2.)

Jennifer L. Armentrout: Ónix (Luxen 2.)



Író: Jennifer L. Armentrout
Cím: Ónix (Luxen 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Könyv megjelenése: 2013
Könyv terjedelme: 472 oldal

Fülszöveg:
Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás...
Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban. 
De nem ez a legnagyobb problémánk.
A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi.
Az iskolában felbukkananó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam...de ennek súlyos ára van.
És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak?
Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el?
És mit akarnak Daemonéktól - na meg tőlem - a védelmiek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás. Senki sem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat...

Itt tudod megrendelni ->
http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-onix-6391


Tegnap délben végeztem a Luxen második részével. A Obszidiánhoz képest sokkal több izgalom és akció volt benne, ami pozitívum, mert a történet gyorsan pörgött. 
Mint említettem nektek Katy-t nagyon kedveltem az első kötetben (is), de az Ónixban sokszor megráztam volna a vállánál fogva, hogy "Hékás, térj már észhez! Nem látod, hogy Daemon téged akar megvédeni, mert szeret?!".
Persze ennek ellenére még mindig kedvelem őt, de eljutottam oda, hogy bizony az én szívemet is elrabolta Daemon. Nem a sütis jelenet miatt, bár az igen szórakoztató volt! 😃

"Mégis, mit gondolt Daemon, mit csinálok erre? Kiszedem a sütit a szájából, mint a Susi és Tekergő piros karikás változatában?"

A hálaadási vacsoránál szerettem meg igazán Daemont. Édes, kedves és figyelmes volt. Talán Katy is ekkor jött rá, hogy mit is érez valójában iránta. 
Bilbo...akarom mondani Blake nekem már az első pillanatban is gyanús volt. /Én a valóságban is egy bizalmatlan ember vagyok, így még a könyv szereplőkben sem bízok meg mindig./

- - - 

Ahhoz, hogy pontosan tisztában legyetek a történésekkel, ajánlom nektek, hogy előbb olvassátok el a Shadows - Árnyak című kiegészítő kötetet. Mivel az Ónixban Dawson és Beth központi szerepet játszik, jobb ha előbb megismeritek az ő történetüket is. 

- - - 
Röviden összefoglalva tetszett és szerettem olvasni, bár az első rész talán jobban elnyerte a tetszésemet. Mindenesetre már bele is vetettem magam a harmadik részben, az Opálba.
Kíváncsi vagyok a folytatásra. Nagy szerencsém, hogy most kezdtem bele a sorozat olvasásába, mert bele őrülnék a várakozasba.


Ajánlom e nektek?
Ha tetszett az Obszidián és szeretnétek megismerni Daemon kedvesebbik oldalát is bátran olvassátok el. Biztosan tetszeni fog majd nektek ez a könyv is. :) 

Borító: 4/5
Fülszöveg: 4/5
Történet: 5/5
Szereplők: 4/5
Kedvenc szereplőm: Daemon 💕👽
Kedvenc idézetem:
"-Szerintem egy igazán kedves srác bújik meg a tuskóságod alatt. Néhány pillanatra láttam már. Úgyhogy annak ellenére, hogy többnyire a szart is szeretném kipofozni belőled, nem tartalak igazán rosszfiúnak. Sok felelősség nyomja a válladat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱