2017. április 26., szerda

Jennifer Armentrout: Shadows - Árnyak (Luxen 0.5)

Jennifer Armentrout : Shadows - Árnyak (Luxen 0.5)


Író: Jennifer L. Armentrout
Cím: Shadows - Árnyak (Luxen 0.5)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Könyv megjelenése: 2015
Könyv terjedelme: 208 oldal


Fülszöveg:

Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe.
Veszedelmes. Kísértő. Tilos..
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül.
Elbűvölte. Vonzza. Szereti.
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.


Ezt a könyvet még tavaly karácsonyra kaptam ajándékba. Gondoltam a hétvégén, hogy ideje lenne már elolvasnom. És milyen jól tettem ezt...


Pár évvel ezelőtt olvastam az írónőtől az Obszidiánt, amit körülbelül félig olvastam el, aztán nem folytattam, mert a főszereplő srác modorát nem értettem. Nem értettem az okát, hogy miért ennyire bunkó egy kedves és jó fej lánnyal, aki csak nemrég költözött a szomszédba.
Viszont most, hogy elolvastam az előzményét, az Árnyakat rájöttem, hogy túl hamar ítéltem el Daemont.
De térjünk is át az Árnyakra. Ebben az előzmény kötetben megismerhetjük Dawson (Daemon ikertestvére) és Beth történetét. Egymásba szeretnek. De a luxenek nem tartják jó ötletnek, hogy együtt legyenek, mert mind kettőjük élete veszélyben forog.
A történet eleje hasonló a többi ifjúsági regényhez, mivel Bethany az új lány a suliban, akinek már az első pillanatban megtetszik a padban mögötte ülő különleges zöld szemű srác.
Viszont a továbbiakban már egyáltalán nem lehet azt mondani erre a regényre, hogy hétköznapi.
Dawson a külsejét eltekintve nem sokban hasonlít a testvérére. Ő nyitottabb és kedvesebb természetű. Beth egy hétköznapi csajszi, aki szeret festeni. A személyisége egy kicsit félénk, de kedves és megértő. Én úgy gondolom, hogy ők ketten igazán jól összeillenek.
A kapcsolatukat nem siették el, ami nálam egy pozitív dolog. Az, hogy őszinték voltak egymáshoz bizonyítja, hogy valóban szerették egymást. Még ha ebből is lett a gond és emiatt kerültek veszélybe. 
Örülök, hogy elolvastam ezt a könyvet, mert nagyon élveztem és szeretném elolvasni a Luxen további köteteit is. Most, hogy már tudom mi az oka annak, hogy Daemon így viselkedik, megakarom ismerni az ő történetüket is. 😊

_ _ _ _ _ _ _ 

Ajánlom e nektek az olvasását?
Mindenképpen! Mindenkinek aki szereti az ifjúsági, fantasy és romantikus regényeket. Nem fogtok benne csalódni!

Borító: 5/5
Fülszöveg: 4/5
Történet: 5/5
Szereplők: 5/5
Kedvenc szereplőm: Dawson
Kedvenc idézetem: 
" De hát az őrültek bizonyára folyton ilyesmiket csinálnak.
Megkérdezik a képzeletbeli barátaikat, valóságosak-e, és persze azok igent mondanak. "





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱